Opplev Kristian Kristensen live i høst, før det blir for seint

Opplev Kristian Kristensen live i høst, før det blir for seint

Fredag 30. september slapp Kristian Kristensen debut-EP’en Før Det Blir For Seint, som ett av mange høydepunkt i en travel høst.
I tillegg til det splitternye tittelsporet inneholder EP’en de allerede etablerte hitsinglene Kan Du Lære Mæ? og Du Som Snakke, ferske Varm, en nydelig liveversjon av Lyset og en mektig innspilling av Nella Fantasia.

Kristian er på turné, og har allerede rukket innom Ålesund, Volda, Sogndal og Kongsberg før han lørdag 8. oktober spiller for fullt hus i Oslo's storstue, Rockefeller. Videre blir han å se i Bergen, Kristiansand, Stavanger, Hamar, Sandvika, Grimstad og Bergen (igjen) før han avslutter høstens turné i hjembyen Harstad 18. november.

Hvis du ønsker å oppleve «han med stemmen» live i høst selger billettene som varmt hvetebrød, så pass på at du skaffer deg dine før det går troll i ord og blir for seint!

Dersom du ikke har fått tak i konsertbillett, eller rett og slett ikke får nok, er det en bonus at Kristian gjester Christines Radiofestival på NRK P3 i dag, torsdag 6. oktober fra 13.00.
Kristian er en av flere gjester, og fremfører tre låter - to egne og en coverversjon - live.
Du finner mer informasjon om denne unike direktesendingen her.

Fullstendig turnéliste:

28.09 Ålesund - Terminalen

29.09 Volda - Rokken

30.09 Sogdal - Meieriet

01.10 Kongsberg - Energimølla

08.10 Oslo - Rockefeller

13.10 Bergen - Bergen Challenge

14.10 Kristiansand - Østsia

15.10 Stavanger - ou Scene

28.10 Hamar - Kulturhuset

29.10 Sandvika - Musikkflekken

05.11 Grimstad - Bluebox

11.11 Bergen - Kvarteret

18.11 Harstad - Kulturhus

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Rhino, Parlophone, Roadrunner Records og mange flere.