Opplev musikken til The Greatest Showman i ny drakt

Opplev musikken til The Greatest Showman i ny drakt

På fredag ble endelig hele The Greatest Showman – Reimagined tilgjengelig på alle flater via Atlantic Records.

Albumet, som presenterer en ny og stjernespekket kompanjong til den originale filmmusikken, er allerede er platina-sertifisert og har samlet utrolige 100 millioner streams globalt gjennom individuelle singler og videoer sluppet i løpet av de siste tre ukene.

I tillegg til at du nå kan lytte til alle låtene på albumet, ble også den vakre musikkvideoen til "Rewrite the Stars" med multi-platina artistene Anne-Marie og James Arthur tilgjengelig på fredag. Se den her.

Uka før albumet ble sluppet kunne dessuten den GRAMMY-prisvinnende stjernen Kelly Clarkson avsløre sin slående versjon av "Never Enough" som mottok ros fra flere hold. People Magazine utropte at «Kelly Clarkson might just be the Greatest Show-Woman… the original American Idol used her million-dollar pipes to tackle “Never Enough” and the results are, as predicted, enthralling.

The Greatest Showman – Reimagined inneholder også P!nk’s versjon av “A Million Dreams”, som ikke kan kalles annen enn en hit med strømmetall på over 7 millioner, samt «A Million Dreams (Reprise)» fremført av datteren Willow Sage Hart. Den rørende videoen av mor og datter som spiller inn sangen i studio sammen er sett over 10,5 millioner ganger på YouTube. Kjenn på hjertevarmen her

Trackliste

1. The Greatest Show – Panic! At The Disco

2. A Million Dreams – P!nk

3. A Million Dreams (Reprise) – Willow Sage Hart

4. Come Alive – Years & Years and Jess Glynne

5. The Other Side – MAX and Ty Dolla $ign

6. Never Enough – Kelly Clarkson

7. This Is Me (The Reimagined Remix) –Keala Settle, Kesha and Missy Elliott

8. Rewrite The Stars – James Arthur and Anne-Marie

9. Tightrope – Sara Bareilles

10. From Now On – Zac Brown Band

BONUS:

11. The Greatest Show – Pentatonix

12. Come Alive - Craig David

13. This Is Me - Kesha

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Big Beat, Rhino, Parlophone, Fueled by Ramen, Elektra, Roadrunner Records, Because Music og mange flere.