Foto: Stian Andersen

Produsentstjernen R3HAB og Julie Bergan slipper låt sammen

R3HAB har gått sammen med Julie Bergan på sin nyeste låt «Don't Give Up On Me Now»

Låten gir vibber til varme dager, med sine frie, organiske instrumenter akkopagnert med Julie Bergans solide vokal. «Don't Give Up On Me Now» er Julie Bergans første samarbeid med den nederlandske/marokkanske multikunstneren Fadil El Ghoul - bedre kjent som R3HAB.

Samarbeidet mellom de to startet ved en Twitter-melding for drøyt tre år siden.

- Jeg fikk en melding fra Fadil på Twitter etter jeg hadde sluppet «Arigato». Han likte musikken min og jeg hadde hørt masse på hans låter. Da fant vi ut at vi ville gjøre noe sammen.

Med to fulle timeplaner var det ikke gitt at samarbeidet skulle bli noe av.

- Det er ofte mye prat i musikkbransjen, så det er fett at dette ble en realitet, fortsetter Julie

R3HAB har etablert seg som en av verdens største DJs og produsenter, og har blant annet samarbeidet med navn som Rihanna, Rita Ora og Bruno Mars. Det er likevel Julie han trekker frem på spørsmålet om sitt beste samarbeidet.

- Julie har vært en av de aller beste å jobbe med, uten tvil.

Resultatet av samarbeidet kan høres i alle streamingtjenester, eller sjekk ut musikkvideoen her!

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Big Beat, Rhino, Parlophone, Fueled by Ramen, Elektra, Roadrunner Records, Because Music og mange flere.