​Samir & Viktor rett til topps

​Samir & Viktor rett til topps

På lørdag deltok Samir & Viktor i den svenske utgaven av Melodi Grand Prix - Melodifestivalen. Her gikk de videre til den såkalte «andra chansen», hvor de som ikke gikk rett videre til finalen, konkurrerer om de siste finaleplassene. Det spilte imidlertid ingen rolle for Samir & Viktor, som bare brukte én dag etter showet på å innta førsteplassen på Spotifys toppliste i hjemlandet.

Låten det gjelder heter «Bada Nakna», og er en catchy banger av en magisk festlåt man bare ikke greier å la være å nynne på.

«Bada Nakna» følger opp superhiten «Saxofuckingfon», som har streamet over 25 millioner, hvorav 7 millioner er streamet i Norge. Det er med andre ord mange som har gått og ventet på en oppfølger på låten som kom i juni 2015.

Samir & Viktor har allerede fått en monsterhit i Sverige med «Bada Nakna», lenge før andra chansen går av stabelen 5. mars, og låtens Melodifestivalen-skjebne avgjøres.

Uken etter dette er duoen uansett på plass i Norge, når de skal opptre med selveste Afterskilandslaget, i selveste Oslo Spektrum, med selveste Innertier, Morgan Sulele, Staysman & Lazz +++

Sjekk ut «Bada Nakna» i SpotifyTidal / iTunesApple Music nå.

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Rhino, Parlophone, Roadrunner Records og mange flere.