​Sia ringer julen inn

​Sia ringer julen inn

Et julealbum med dine 10 nye favoritt-julelåter

Sanger, låtskriver, produsent, hitmaskin og 8 x GRAMMY Award-nominerte Sia annonserte i går at hennes første julealbum, Everyday Is Christmas, vil slippes 17. november. Albumets 10 låter er skrevet av Sia selv, i samarbeid med Greg Kursin.

Sia har mange jern i ilden, og i tillegg til å jobbe med Everyday Is Christmas, jobber Sia for første gang regissør av en film, hun var med-låtskriver og featuring artist på Zayns globale hit ”Dusk Til Dawn”, og har stemmen til karakteren Songbird Serenade i filmen My Little Plóny: The Movie.

Om Sia
Sia slapp det Grammy-nominerte, og kritikerroste, albumet This Is Acting i 2016, og har de siste årene plassert seg på kartet som en av verdens største stjerner. Hun er for øyeblikket den tiende mest avspilte artisten på Spotify, og hun har over 5,4 billioner views på sin YouTube-kanal. I tillegg til suksess med egne låter har hun skrevet låter for andre verdensstjerner – for å nevne noen: Beyoncé, Kanye West, Rihanna, Britney Spears, Katy Perry med flere.

Everyday is Christmas Tracklisting:

1. Santa's Coming For Us

2. Candy Cane Lane

3. Snowman

4. Snowflake

5. Ho Ho Ho

6. Puppies Are Forever

7. Sunshine

8. Underneath The Mistletoe

9. Everyday is Christmas

10. Underneath The Christmas Lights

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Big Beat, Rhino, Parlophone, Fueled by Ramen, Elektra, Roadrunner Records, Because Music og mange flere.