SLASH FT. MYLES KENNEDY & THE CONSPIRATORS (fra venstre): TODD KERNS, MYLES KENNEDY, SLASH, BRENT FITZ og FRANK SIDORIS  (c) GENE KIRKLAND
SLASH FT. MYLES KENNEDY & THE CONSPIRATORS (fra venstre): TODD KERNS, MYLES KENNEDY, SLASH, BRENT FITZ og FRANK SIDORIS (c) GENE KIRKLAND

Slash og hans medsammensvorne slipper ny musikk

Slash ft Myles Kennedy & The Conspirators slipper albumet Living The Dream via Slash’ sitt eget selskap Snakepit Records, i samarbeid med Roadrunner Records, fredag 21. september.

Fra og med i dag er Driving Rain, som er første single fra albumet, tilgjengelig.
«Låta startet som et riff i New Hampshire under World On Fire-turnéen» forklarer Slash «Jeg fikk ikke riffet ut av hodet, og mens vi var på veien vokste det til en hel låt.» Myles Kennedy legger til «Riffet låter som vintage Aerosmith. Funky. Og teksten er en historie om avhengighet.»

Den ikoniske, og prisvinnende, gitarhelten og låtskriveren Slash har solgt over 100 millioner album, er innlemmet i Rock and Roll Hall of Fame og har nytt stor suksess solo såvel som i ulike band-sammensetninger.
Med Guns 'n’ Roses gjestet han nylig Norge og spilte for et utsolgt Valle Hovin i forbindelse med «Not In This Lifetime Tour» som i skrivende stund er den fjerde mest innbringende turnéen noensinne i følge Billboard.

Living The Dream er det fjerde soloalbumet fra Slash, og det tredje hvor han har med seg Myles Kennedy (vokal), Brent Fitz (trommer), Todd Kerns (bass og vokal) og Frank Sidoris (gitar og vokal). De samarbeidet, igjen, med produsent Michael «Elvis» Baskette (Alter Bridge, Iggy Pop, Incubus).
Den anerkjente designeren Ron English har laget coveret.
For komplett tracklisting og oversikt over hvilke formater albumet blir tilgjengelig i, samt turnéliste, se vedlagte skriv.

Fra og med i dag kan man forhåndsbestille Living The Dream her.

For mer informasjon om Slash, og om Slash ft Myles Kennedy & The Conspirators kan du følge med på Facebook, Instagram, YouTube og www.slashonline.com

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Big Beat, Rhino, Parlophone, Fueled by Ramen, Elektra, Roadrunner Records, Because Music og mange flere.