Slash slipper ny musikkvideo laget av fansen

Pressemelding   •   nov 12, 2018 18:00 CET

Slash ft. Myles Kennedy and The Conspirators (fra venstre): Todd Kerns, Myles Kennedy, Slash, Brent Fitz og Frank Sidoris (c) Gene Kirkland

Forrige måned nådde Slash feat. Myles Kennedy and The Conspirators ut til fansen for å få hjelp til å lage deres nye live musikkvideo under bandets forrykende to-timer lange konsert på Palladium i Hollywood. Konserten markerte den siste datoen på deres utsolgte USA-høsturné og gikk ut på at fans filmet live opptak av konserten via Cinebody appen. Til slutt ble det hele klippet og satt sammen av regissør og redaktør Clifton Collins.

Slash kommenterer videoen med «Det var fantastisk å involvere fansen i å lage denne musikkvideoen. De gjorde en utrolig jobb! Og å ha Clifton som filmet i tillegg til å redigere alt sammen til slutt var ren perfeksjon».

Loudwire utropte singelen «Mind Your Manners» fra deres kritikerroste nye album Living The Dream, sluppet 21. september, sin «the album’s most infectious rock single». Samtidig beskrev Rolling Stone sangen “The guitarist alernates between ragged power chords and squealing solos throughout the song; on the chorus, Kennedy layers his voice into stacked harmonies.”

Bandet, bestående på Slash (gitar), Myles Kennedy (vokal), Todd Kerns (bass), Brent Fitz (trommer) og Frank Sidoris (rytmegitar) fortsetter på verdensturnéen for deres kritikerroste nye album Living The Dream der konserten på Sentrum scene i Oslo 27. februar allerede er utsolgt.

Se den nye, fan-lagde musikkvideoen til «Mind Your Manners» tilgjengelig fra i dag, her.

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Big Beat, Rhino, Parlophone, Fueled by Ramen, Elektra, Roadrunner Records, Because Music og mange flere.

Kommentarer (0)

Kommentar