Slipknot er ute med sitt sjette studioalbum

Pressemelding   •   aug 09, 2019 13:49 CEST

Slipknot - We Are Not Your Kind (album)

9. august 2019 Slipknot har sluppet sitt høyst etterlengtede sjette studioalbum We Are Not Your Kind. Tilgjengelig på alle plattformer i dag.

Med sitt ferske studioalbum har Slipknot, i følge Consequence of Sound, sluppet et av de sterkeste albumene sine gjennom karriéren. The Independent følger opp: “The sheer ambition of We Are Not Your Kind is just as staggering as their seminal record Iowa – the dynamic might be even better,” mens Billboard sier: “Iowa’s greatest musical export has only improved on its genre-busting sound.” NME sier det veldig enkelt: “The 'Knot's sixth album is an astonishing record.”

Det har dukket opp noen snasne overskrifter i Norge også: Frontalt sonisk bombardement med kirurgisk presisjon (Gaffa.no) og Fremdeles vitale og aktuelle som få andre (Norway Rock Magazine).

Sjekk ut We Are Not Your Kind her og følg Slipknot på FacebookInstagram og Twitter for oppdateringer.

Kommentarer (0)

Kommentar