Stor Dumdum Boys konkurranse

Stor Dumdum Boys konkurranse

Overlater oppgaven om å arrangere releasefest for sitt nye album til fansen.

18. mai slipper Dumdum Boys sitt etterlengtede studioalbum #10 med den treffende tittelen ”Ti Liv”. Bandet har blitt kjent blant fans for sine myteomspunnede releasekonserter. Som oftest blir de ytterst få heldige inviterte bedt om å møte opp en plass for å så bli transportert til et hemmelig sted hvor bandet spiller konsert.

Denne gangen har bandet valgt å snu konseptet litt på hodet slik at flere skal få ta del i albumpremieren. På nettstedet www.tiliv.no kan fans gå inn og registrere sin festide. De 15 ideene som har fått flest stemmer innen 13. mai vinner en svært eksklusiv partypakke som blant annet inkluderer det nye studioalbumet. Pakkene blir så sendt ut slik at alle vinnerne kan avholde sin skisserte fest 16. mai – to dager før albumet slippes i butikkene.

Melding fra bandet:

Hei folkens!

En tradisjon som ofte gjennomføres i oppkjøringen før et albumslipp er et såkalt releaseparty hvor man samler fans i et studio e.l. for å høre gjennom albumet for første gang.

Istedenfor at vi arrangerer dette på den tradisjonelle måten med alle begrensningene det medfører, har vi bestemt oss for å overlate oppgaven til DERE. Har DU lyst til å arrangere et releaseparty med venner og bekjente før albumet er å finne i butikken?

For å delta: Send inn din beste partyide på www.tiliv.no og promoter den så godt du kan. De 15 ideene med flest antall stemmer vil bli tilsendt en “releasepartypakke” bestående av den nye skiva samt annet kult, eksklusivt innhold. Alt sendes i tide slik at du kan gjennomføre ditt lytterparty 16. mai.

EMI er ett av verdens største og eldste plateselskaper.

Blant våre internasjonale artister finner du The Beatles, Pink Floyd, David Bowie, Katy Perry, Robyn, Coldplay, David Guetta, Swedish House Mafia, Roxette, Kim Larsen, Tinie Tempah, Adam Tensta, Alice In Chains, LCD Soundsystem, Deadmau5, The Kooks, 30 Seconds To Mars, Jane’s Addiction, Kate Bush, Peter Gabriel, Rise To Remain, Iron Maiden m.fl. Blant våre norske artister finner du, Åge Aleksandersen, Susanne Sundfør, Marit Larsen, Henning Kvitnes, Hellbillies, Frida Amundsen, Lars Haavard Haugen, Madrugada, Dumdum Boys, Morten Abel, Halvdan Sivertsen m.fl