Suede kommer til Norge 3. desember

Suede kommer til Norge 3. desember

Suede er endelig tilbake med sitt etterlengtede syvende studioalbum og film, Night Thoughts. Albumet, som er bandets første utgivelse på Warner Music, slippes 22. januar 2016. Men før den tid pakker bandet filmen og albumet ned i kofferten og tar det med seg til Oslo for en eksklusiv førpremiere for presse og en utvalgt gruppe fans.

Førpremieren, som er et samarbeid mellom Warner Music Norway og Goldstar Music, finner sted på Ringen kino i Oslo 3. desember.

Det vil ikke være mulig å kjøpe billetter til dette eventet, men en håndfull fans har muligheten til å vinne billetter. Billetter vil kun være tilgjengelig via konkurranser, så følg med på våre sosiale mediekanaler Facebook og Instagram.

Gjestene vil få se filmen i sin helhet, og også høre albumet i sin helhet. I tillegg vil det bli holdt en Q&A med bandets vokalist Brett Anderson, bassist Mat Osman, og filmens regissør, Roger Sargent.

Få en smakebit av filmen "Night Thoughts" ved å se traileren under:

Bandet kommer tilbake til Norge allerede i februar - nærmere bestemt 2.februar, for å rocke løs på Sentrum Scene. Du kan kjøpe billett til konserten via billettservice.no.

Forhåndsbestill albumet på  iTunes.

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Rhino, Parlophone, Roadrunner Records og mange flere.