Truls tilbake med ny singel

Truls tilbake med ny singel

Truls er endelig tilbake, og slipper splitter ny singel fredag 22. mai. Dette skal selvfølgelig feires, og det skjer med eksklusiv slippkonsert på Blå fredag 29. mai. Dette er den første klubbkonserten Truls gjør siden 2013, og det vil være aller første gang den nye singelen spilles live. Singelen heter «Circles», og er produsert av Slipmats, mannen bak blant annet megahiten «Out Of Yourself» to år tilbake.

Etter at hans solodebut hadde gått sin seiersgang, dro Truls rett i studio med en kombinasjon av etenormt forventningspress og en kreativ high. Det første resultatet av dette ble singelen «Circles», en låt som med Truls’ umiskjennelige vokal har fått et enda større lydbilde å leke seg i. Inn med strykereog kor, og en hook som skriker etter å bli spilt høyt og ofte. Den nye singelen bekrefter det mangehåpet og trodde – at Truls skal være et navn å regne med i lang tid fremover.

Låten kan høres først hos Christine på P3 torsdag 14. mai.

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Rhino, Parlophone, Roadrunner Records og mange flere.