​Unik og slående video fra Susanne Sundfør

​Unik og slående video fra Susanne Sundfør

Susanne Sundfør har med sitt album «Ten Love Songs» hatt et utrolig 2015. Albumet lå på 1.plass på salgslisten i tre uker, og ligger der fortsatt - 35 uker senere.

«Ten Love Songs» har solgt til gull her i Norge, og har høstet strålende kritikker verden over, med blant andre The Guardian i spissen, som hyller albumet som et av årets beste.

Sundfør solgte ut Sentrum Scene to kvelder på rad (og det flere måneder før selve albumet var ute), har turnért Europa rundt, og headlinet flere av de største festivalene her hjemme - Aftenposten rullet en sekser på terningen for hennes spektakulære Øyaavslutning.

Den nye singelen «Accelerate» ledes an av en unik og slående video, regissert av Stian Andersen. Det er en rå og aggressiv liveopptreden fra Sundfør, slik vi aldri har sett henne før!

Videoen har eksklusiv premiere på Pitchfork 19. oktober - se den via linken under:

Susanne Sundfør - Accelerate

Singelen Accelerate slippes 30. oktober

Susanne Sundfør vil fra 26.oktober av turnere i Storbritannia og Europa. Hun starter det hele i Brighton og avslutter for et utsolgt Debaser i Stockholm.

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Rhino, Parlophone, Roadrunner Records og mange flere.

Warner Music Norway