Varm høst for Kristian Kristensen

Varm høst for Kristian Kristensen

Varme. Det trenger vi. Særlig nå på høsten. Varm er den nye singelen fra Kristian Kristensen, og når han synger blir man varm der det virkelig teller. Varm om hjertet.
Selv sier Kristian at han tenker på sine nærmeste, på den tilhørigheten og tryggheten de gir, og blir takknemmelig og glad hver gang han synger og spiller Varm. Det blir vi også. God musikk gleder. Og Varm gir oss, litt selvmotsigende kanskje, gåsehud.

Varm er allerede listet på NRK P3, og fra og med i dag finner du den i tillegg overalt hvor god musikk kan strømmes eller lastes ned. Nyt!

Vi minner om at det er få billetter igjen til konserten på Rockefeller lørdag 8. oktober. Les mer om konserten her, og følg Kristian Kristensen på Facebook for jevnlige oppdateringer.

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Rhino, Parlophone, Roadrunner Records og mange flere.