Warner Music Friday!

Warner Music Friday!

Warner Music Friday – God helg!

Her finner du en oversikt over dagens releaser:

Alma teamer opp med French Montana på ny låt
Alma - Phases

21 år gamle Alma har tatt verden med storm siden Debut-EPen ”Dye My Hair” kom i 2016. Tittelsporet ”Dye My Hair” og låta ”Karma” toppet hitlistene i Finland og åpnet internasjonale dører. Norgesvennen Alma har spilte på by:larm i mars og sikret seg norske fans før hun kom tilbake og spilte på Slottsfjell. I dag slipper Alma singelen ”Phases” som hiphop-stjernen French Montana gjester på. Som popstjerne er Alma ingen klisje med sitt lange neonfargede hår, punk-klesstil og særegne blanding av RnB, pop, techno og soul. Den talentfulle låtskriveren samarbeider allerede med artister som MNEK, Rudimental, Martin Solveig og Charli XCX, som sammen med Alma har skrevet dagens utgivelse med. ”Phases” er en deilig forsmak på debutalbumet hennes som er på vei, og i dag er den ute overalt. Hør den HER!

Mer om Alma – Facebook // Instagram // YouTube

TRXD feat. Ramón
TRXD Ramon - VENN

BlimE er NRK Supers årlige vennekampanje, hvor de setter fokus på ulike temaer knyttet til vennskap. Hvert år har kjente og kjære artister laget en egen låt til dette viktige prosjektet, og denne gangen fikk TRXD det ærefulle oppdraget. Resultatet ble låten ”Venn” med Ramón på vokal som setter dansefoten i gang. Skoler over hele Norge er med og deltar på Blimed-dagen og lærer seg den offisielle Blime-dansen. Den store BliMe-dagen er i dag, 22. september, og TRXD med Ramon er selvsagt med og opptrer med låten. Sendingen går live på NRK1 og NRK Super kl 18:15-18:45. Hør låten HER!

Mer om TRXD – Facebook // Instagram // YouTube

RHYS
Rhys

Hun har med «Last Dance» hatt en av de mest spilte låtene i Sverige denne sommeren, og nå følger stjerneskuddet Rhys opp med singelen «Too Good To Be True». Soundet er på lik linje som singelen «Last Dance», som har streamet over 17 milioner ganger på Spotify, og er for lengst sertifisert gull i Norge. 19 år gamle Rhys gikk fra å spille sin første konsert til å opptre på en av Sveriges største festivaler, Way Out West. Fremtiden ser lys ut for Rhys som sammen med Jörgen Elofsson (Kelly Clarkson, Britney Spears) har skrevet «Too Good To Be True». Lytt til den herlige låten, og gjør deg klar til å høre mer fra Rhys i fremtiden. «Too Good To Be True» er ute overalt i dag. Hør den HER!

Mer om Rhys – Facebook // Instagram // YouTube

Ta helg med Death Team
Death Team - Weekend

Death Team fikk sitt gjennombrudd for et par år tilbake med kulthiten «Fucking Bitches In The Hood», og har siden vært en pålitelig kilde for solide, lekne og alternative poplåter. Bare Death Team kan høres ut som Death Team, og det gjør de også på sin splitter nye singel, «Weekend». Her fortsetter de på den mer urbane vibben de blant annet har vært innom på killerlåten «Messed Up». «Weekend» er ute overalt nå og kan høres HER!

Mer om Death Team – Facebook // Instagram // YouTube

Englands stjerneskudd Anne-Marie slipper låten ”Heavy”
Anne Marie

Britiske Anne-Marie er på vei til å bli en global stjerne med over 6 millioner månedlige lyttere på Spotify. Hennes største hit hittil er «Alarm» som har over 200 millioner streams, og som er sertifisert platinum i Norge. I løpet av 2017 har hun turnert med Ed Sheeran, hatt megahiten med låten «Rockabye» sammen med Clean Bandit, og har også samarbeidet med Nick Jonas på låten «Remember I Told You». I dag er hun ute med sin nye singel «Heavy». Hør den HER

Mer om Anne-Marie - Facebook // Instagram // YouTube

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Big Beat, Rhino, Parlophone, Fueled by Ramen, Elektra, Roadrunner Records, Because Music og mange flere.

Pressekontakt Nordic Marketing Coordinator International Rep 47611556