PlayOn Fest
PlayOn Fest

Warner Music Group lanserer virtuell musikkfestival

Warner Music Group har gleden av å annonsere den virtuelle musikkfestivalen PlayOn Fest til støtte for verdens helseorganisasjons (WHO) arbeid med å forhindre, oppdage og bekjempe koronapandemien i de landene som trenger det mest.

Som en enestående tredagers live streaming event lover PlayOn Fest å bringe energi og høyt produksjonsnivå fra verdenskjente scener (inkludert Coachella, Sydney Opera House, Lollapalooza, Apollo Theater, Bonnaroo, The O2 Arena, Primavera Sound, Red Rocks Amphitheater, Rock In Rio, Global Citizen Festival, med flere) til musikkfans sultne på felles liveopplevelser.

Warner Music Group har i denne anledning åpnet opp velvet for å gjenoppleve episke opptredener fra mer enn 65 superstjerner som Anderson .Paak, Ava Max, Bruno Mars, Coldplay, Green Day, Cardi B, Ed Sheeran, Janelle Monáe, Twenty One Pilots, Lil Uzi Vert, David Guetta, Roddy Ricch, A Boogie Wit Da Hoodie og flere, samt et tilbakeblikk på Nipsey Hussles fantastiske Victory Lap album show. Se trailer for festivalen her. Flere av opptredenene er dessuten av de sjeldne som aldri har vært tilgjengelige på YouTube.

Festivalen sparkes i gang av LL COOL J førstkommende fredag og vil kunne streames live 24.-26. april fra 12 på dagtid til 12 på kvelden (ET) hver dag eksklusivt via Songkick's YouTube kanal. Fans oppfordres til å donere under festivalen, i tillegg til at Warner Music Group har også lansert forhåndssalg av eksklusivt PlayOn Fest merch, der alle inntekter går til WHO. Donasjonene vil støtte WHOs arbeid med å spore og forstå spredningen av viruset; sørge for at pasienter får den hjelpen de trenger og at arbeidere på frontlinjen får nødvendige forsyninger og informasjon; og for å akselerere utviklingen av en vaksine og behandlinger for alle som trenger det.

Fullstendig line-up og mer informasjon er tilgjengelig hos playonfest.com.

Warner Music Norway - et Warner Music Group selskap. Vi gir ut musikk fra Atlantic Records, Warner Bros, Big Beat, Rhino, Parlophone, Fueled by Ramen, Elektra, Roadrunner Records og mange flere.

Pressekontakt Nordic Marketing Coordinator International Rep 47611556