Branchens helte hyldes med Rototilts nye superheltegenerator

Rototilt lancerer en heltegenerator for at gøre opmærksom på alle hverdagens helte. Konkurrencen #excavatorhero er tilbage i en helt ny form. "Vi ønsker på en ny og sjov måde at vise verden, hvem der fysisk opbygger vores samfund i stilhed," siger Anna-Clara Fridén, Digital Marketing Manager hos Rototilt Group AB.

#excavatorhero er en kampagne for at synliggøre iværksættere og maskinførere. Dem, som sjældent får opmærksomhed, men som i højeste grad er med til at udforme vores fremtid. Med heltegeneratoren kan gravemaskineoperatøren oprette sit eget superheltekort og dele det med sine venner på de sociale medier.

"Succesen #excavatorhero har kørt i nogle år, men vi følte, at det var tid til noget helt nyt. Med en superheltegenerator vil vi gerne hylde branchen med et glimt i øjet," siger Anna-Clara Fridén.

Hvis deltageren ønsker det, er der også mulighed for at deltage i konkurrencen om en rejse til Rototilt-fabrikken i Vindeln, Sverige, og for at få en oplevelse ud over det sædvanlige.

"Konkurrencen er åben for alle, uanset mærke på maskine eller tiltrotator. Selv hvis man ikke har en tiltrotator endnu," siger Fridén.

Heltekortet er let at oprette på excavatorhero.com. Der kan der oprettes et heltenavn baseret på navn og arbejdsområde. I næste trin oprettes superheltekortet ud fra et fotograferet selvportræt. Heltekortet kan bruges på de sociale medier som et profilbillede, eller det kan deles med venner.

Konkurrencen løber fra 22. april til 30. juni 2020.

• Contract issues, machines

• excavatorhero
  • rototilt
  • transformyourexcavator
  • tiltrotator

Rototilt® is one of the leading supplier of tiltrotator systems, tools and attachments for excavators. With Rototilt® products we break new ground for construction machines by converting excavators to full-fledged tool carriers. Through a global service network, we offer a unique combination of technical expertise, quality, capacity and understanding of the customer’s business. Our main office and factory is situated in Vindeln, Sweden and we have daughter companies in Europe and North America. The family owned company goes back to 1950’s. Our customers are found around the world and we strive to ensure that they experience professionalism, precision, commitment and added value in their contact with us.

More information is available at rototilt.com.

Per Väppling

Press contact Sales and Marketing Manager Rototilt Group AB +46 933 233 10