2.6miljonerklubben på Garbo Interiors,RUT-avdraget - Alexandra Pascalidou och Paula Ternström medverkar

Välkomna!

Till ett informativt och inspirerande event med 1.6 & 2.6miljonerklubben. Vi möts på Garbo Interior, Brahegatan 21, 12e oktober klockan 18, gamla spegelfabriken.

”Garbo Interior förmedlar känslan av klassisk svensk inredning, anpassad till vår tid. Med rötter i Dalarna bibehålls hantverkstraditioner och kunnande om hur en möbel skall vara. Vi vill bidraga till ett hälsosamt sinnligt boende där  hemmet är den lugna oasen i en annars stressig vardag.  Garbo Interiors hem består  av möbler, textilier, blommor och växter, accessoarer, ljus och färg, där hela sortimentet är handplockat och noga utvalt. Mixen av antikviteter, nyproducerade gustavianska möbler och vintage, bidrar till dynamik och lekfullhet i hemmet.”

1.6 & 2.6miljonerklubben verkar för kvinnors hälsa och livskvalitet, för kvinnor i alla åldrar. Vi förmedlar kunskap om kvinnors främsta fara, hjärt- och kärlsjukdomar. Vi informerar om stress, utbrändhet, kost, motion, hjärnforskning, ekonomi och jämställdhet, allt som rör kvinnans situation i livet och status i samhället. Vi arbetar för att skapa opinion och sätter press på myndigheter, politiker och forskare. Vi vill skapa ett friskare samhälle, skapa/utveckla livskvalitet, ökat hälsomedvetande och livsglädje. Paula Ternström, 2.6miljonerklubben, skådespelare, kultutentreprenör, utbildar i retorik och ledarskap inleder kvällen och berättar varför hon tycker det är viktigt vara medlem i 2.6miljonerklubben.Dessutom! Den vitryska städerskan Lukachenko talar om Rutavdraget!...

Alexandra Pascalidou, 2.6miljonerklubben, journalist, författare och kärntruppsmedlem i. Hon skriver kolumner och reportage samt är programledare och producent i svensk och grekisk tv. Alexandra berättar varför hon tycker det är viktigt vara medlem i 2.6miljonerklubben, hon berättar om sin egen matresa i Min stora feta grekiska kokbok där hon valt ut de bästa recepten som utgör ryggraden i det grekiska köket. Vi får lära oss mer om den grekiska matkulturen, festerna, högtiderna och själva samvaron. Allt med det vackra Grekland i fonden, stolta cypresser, oändliga olivlundar, kryddbestänkta kullar och röda vallmoängar som törstigt blickar ner mot det turkosblå havet. Min stora feta grekiska kokbok finns till försäljning under kvällen!  Varmt välkomna! Pris ny medlem: 100kr inklusive medlemskap   - Anmälan till:  gisela@1.6miljonerklubben.com, 08-205159  www.1.6miljonerklubben.com  www.2.6miljonerklubben.com

• Medicinsk forskning