FAMILJEFEST MED BAMSE OCH FAMILJEYOGA

Den 23 september arrangeras den årliga Hälsodagen för hela familjen på Gärdet. En dag när alla får träffa Bamse, prova på gympa, se Skansens ormar och spindlar, träffa Cirkus Cirkör och njuta av underhållning från scenen. Förra året slog vi rekord i familjeyoga med 800 deltagare. I år vill vi bli ännu bättre. Hälsodagen är en familjefest för hela familjen och gratis för alla.

Det blir en festival där alla barn får träffa Bamse, Skansen-Akvariets ormar och spindlar. Det blir bland annat  gympa med Friskis & Svettis, gympalegenden Susan Lanefelt uppträder från scen och vi bjuder på artistunderhållning. Dessutom sätter vi rekord i familjeyoga med hälsoinspiratören Annette Lefterow.

Hälsodagen är 1,6 & 2,6 miljonerklubbens årliga kampanj som uppmuntrar till bättre hälsa, välbefinnande samt vikten av att komma ut i naturen.

Hälsodagen bjuder på många hälsoinspiratörer och artister, exempelvis Friskis & Svettis, Cirkus Cirkörs cirkusdirektör Tilde Björfors, gympalegenden Susan Lanefelt, programledaren Annika Jankell, operasångerskan Charlotta Huldt, 1,6 miljonerklubbens ordförande Alexandra Charles von Hofsten och medicinska experter som kan svara på frågor om familjens hälsa.

Konferencier: Annika Jankell

Dag 23 september 2018

Tid:kl 11-16

Plats,Gärdet, Djurgården, mellan Villa Källhagen och Sjöhistoriska Muséet i Stockholm.