Hälsodagen i Helsingborg

Pressmeddelande   •   Aug 25, 2015 12:06 CEST

Hälsodagen sön 13 sep

Den 13 sep promenerar vi för hälsan!

Att promenera ger många hälsovinster - det ger bl.a. ett starkt hjärta, håller igång magen och du får en god grundkondition och mycket mer, därför ska vi promenera mer!

Hälsodagen är en rikstäckande kampanj som 1,6&2,6miljonerklubben anordnar för att inspirera fler till en god hälsa. Den pågår mellan augusti och oktober i 10 orter runt om i landet. Läs mer här: http://www.1.6miljonerklubben.com/aktiviteter/halsodagen/

Den 13 sep promenerar vi utmed en bit av Kullaleden efter vi har värmt upp och fått inspiration av inspiratör och optimistkonsulent Josefin ”Smulan” Liljegren.

Läs mer här: http://www.1.6miljonerklubben.com/aktiviteter/visa/?id=2005

Datum: Söndagen den 13 sep