Succé på Byggarträffen 2017

Igår, för 25 året i rad, arrangerade 100% Proffs Byggarträffen i Bandhagen.

Ett återkommande populärt event som drar cirka 360 personer inom byggbranschen, både byggare och leverantörer. I år var trycket hårt, 384 anmälda varav ett 30-tal utställare.

Byggarträffen är ett tillfälle för branschen att träffas och umgås på ett både informativt, roligt och underhållande sätt.

- Vi har arrangerat Byggarträffen i 25 år. Vi har lyckats göra det till en happening där de som är med, såväl utställare som proffskunder, får till sig nyheter på marknaden och även gå hem med en härlig upplevelse och ett gott skratt, säger Fredrik Sölve, koncern vd på 100% Proffs.

Byggarträffen har alltid ett tema vilket både proffskunder och leverantörer uppskattar. Många lägger verkligen ner tid på att klä ut sig. I år var temat “Sällskapsresan” och självklart fanns Stig-Helmer, Berra, Robban och många fler representerade. På inbjudan stod “Välkommen, vi bjuder in dig i solskenet på vår anläggning i Nuevo Bandhago”. Incheckning såklart hos Proffstrip och drinkar i Peter´s bodega.

- Det är alltid en jäkla bra stämning på Byggarträffen, 100% Proffs får hit så mycket folk. Bra för affärsrelationerna och ett kul sätt att träffa sina kunder på, säger Stefan Munoz på Lindab.

100% Proffs delade även ut ett pris med anledning av “Mustaschkampen” som de bidragit med pengar till. I slutet av oktober utlystes en tävling om att odla den proffsigaste mustaschen. Kjelle Zetterman vann första pris, en skäggtrimmer signerad av självaste Stig-Helmer/Lasse Åberg.

På frågan vad som är bäst med Byggarträffen blev några svar så här:

“Seriöst och roligt på samma gång, de får hit mycket branschfolk”

“Klockrena teman varje år. Ett skitkul sätt att träffa branschkollegor, se nyheter och ha kul”

“100% Proffs är grymma på att få hit folk och de är alltid otroligt engagerade”

För ytterligare information: Fredrik Sölve, Koncern Vd Tel: 070-899 03 91, fredrik.solve@100procentproffs.se www.100procentproffs.se

• Företagsinformation

• byggarträffen 2017