3bits på arbetsmarknadsdagen DatE-IT 2015

Nyhet   •   Okt 29, 2015 13:38 CET

Den 12 november är det dags för årets upplaga av arbetsmarknadsdagen DatE-IT på Chalmers i Göteborg. Det ger företag och de 2000 studenterna på Data, Elektro och IT möjlighet att träffas och nätverka.

Våra tre tidigare utställningar har varit väldigt lyckade då vi träffat duktiga studenter som valt att göra sitt exjobb hos oss. Så det är med stor förväntan vi snart tar plats igen. För två år sedan träffade vi Alexander Lundgren på DatE-IT som efter sitt exjobb på 3bits fick ett jobberbjudande och arbetar nu som utvecklare hos oss. Vi har även anställt flera studenter i år efter att de har gjort sina exjobb hos oss.

På 3bits finns flera som har sin akademiska bakgrund på Chalmers och det är alltid intressant att komma i kontakt med studenter som brinner för teknik lika mycket som vi gör, hör gärna av er på jobb@3bits.se!

Kommentarer (0)

Kommentera