Nu startar nästa steg i Facebooketableringen

Presskonferens 2012-03-06
kl:11.30 Aurorum Science Park 2

Nu startar nästa steg i Facebooketableringen
Facebook har etablerat sig i Aurorum Science Park i Luleå, vi kallar det för en ny industrietablering. Nu är det dags att ta nästa steg i den utvecklingen och bygga innehåll/tjänster som bidrar till att tillfredställa människornas behov, skapa nya affärer och förstärka den regionala utvecklingen.

Via befintliga kontakter stärker vi nu relationerna mellan Facebooks utvecklingsavdelning och Luleåföretag.

Träffa Fredrik Kallioniemi, Aurorum Science Park, Matz Engman, Luleå Näringsliv och de Luleåföretag som deltar.

För mer information eller kommentarer, kontakta
Fredrik Kallioniemi, Verksamhetschef Aurorum Science Park
+46(0)70-544 77 49, fredrik@aurorum.se

Matz Engman, Vd Luleå Näringsliv AB