Stort intresse för hyresrätt på Riksten

Nu börjar det hända saker på Riksten! Byggandet av de 50 lägenheterna med hyresrätt tar fart och första inflyttning är den 15 december i år.

I den första etappen ingår sex lägenheter med två rum och kök, sex lägenheter med 3 rum och kök och sex lägenheter med fyra rum och kök. Här gick ansökningstiden ut den 31 augusti. Intresset har varit stort för Riksten, och många har lämnat in sin intresseanmälan till de arton lägenheterna. I dagarna går erbjudandet till de lyckliga sökande som står högst i kön i första etappen.

Projektet innehåller ytterligare två etapper med inflyttning 15 januari respektive 9 februari. Om de två senare etapperna, och sista ansökningsdatum till dem, kan du läsa om på vår startsida.

Läs mer på www.botkyrkabyggen.se.