Pressinbjudan: Nyinvigning av Gamlegårdsbadet

Pressmeddelande   •   Jul 04, 2019 09:13 CEST

Välkommen på pressträff vid nyinvigning av utomhusbadet på Gamlegården när det öppnar för besökare den 8 juli. Badet har rustats upp och en helt ny byggnad med omklädningsrum, toaletter och samlingslokal har byggts i anslutning till bassängen.

Nybyggnationen är en del i ABK:s långsiktiga arbete med att utveckla Gamlegården, som också inbegriper bland annat aktivitetsplats, stort belysningsprojekt, statliga konstprojekt och solenergi.

Tid och plats: 8 juli, klockan 13.00, vid Gamlegårdsbadet. Karta längst ner på sidan.

Vill ni närvara är vi tacksamma om ni anmäler intresse till Frida Dahlskog

Vi träffas vid badet där personal från ABK kommer vara på plats för att visa runt och berätta om upprustningen och den nya samlingslokalen.

Vi ses!

Kommentarer (0)