Abkati ställer ut på Mittia Skogstransport

Kickstart för säsongen på Mittia Skogstransport

Hösten är på ingång och Abkati startar igång säsongen med full kraft på Mittia Skogstransport den 16-17 augusti. Det är en stark mässa där lanseringar av nya produkter blandas med presentationer av spännande nyheter i branschen.

Skogsindustrin vilar aldrig och inte heller behovet av bra belysning i alla led, från avverkning och underhåll ute i markerna till lastning och transport av timmer och restprodukter. En bra upplyst arbetsplats ger bättre överblick och ökar effektiviteten samtidigt som arbetsmiljön och säkerheten för skogsarbetarna förbättras. I monter A:16 presenterar Abkati belysningskoncept för alla behov med starka varumärken som ABL, Briod och 911 Signal.

Ett produktivt skogsbruk kräver dock mer än bra belysning. På plats i A:16 finns även representanter från Trako som demonstrerar sina dragstänger avsedda för den tunga transportnäringen. Abkati visar även värmare från Eberspächer, hydraultankar från Padoan och BT verktygslådor. Ta chansen att se ett urval av Abkatis breda utbud på Mittia Skogstransport!

Vi ses i monter A:16! Välkommen!