Actionbase värvar Head of Sales

Actionbase välkomnar Josefin Pålsson i rollen som Head of Sales. Hon började i mitten av januari och kommer senast från en tjänst som Head of Sales and Marketing på Bright Relation. Josefin kommer att bidra med erfarenhet inom tjänsteförsäljning och kundutveckling på en strategisk nivå.

Actionbase affärsidé är att hjälpa företag att driva ett framgångsrikt CRM-och kundutvecklingsarbete och skapa värde i sin kunddatabas – till exempel i form av kundanalys, ökad kors- och merförsäljning, kanalstrategi eller mer lönsam segmentering. Bland uppdragsgivarna finns bland andra Avanza, Coop och McDonalds.

–Rekryteringen av Josefin Pålsson som Head of Sales kompletterar oss med hög kompetens inom försäljning generellt och specifikt med en lång erfarenhet av tjänsteförsäljning. Josefin bidrar med ett starkt driv och engagemang, vilket stärker oss ytterligare i vår utveckling och relation till våra kunder, säger Mårten Tilosius, vd Actionbase.

-Det känns väldigt kul och spännande att få bidra till Actionbase fortsatta framgång. Min uppfattning är att Actionbase är en naturlig samarbetspartner och rådgivare när företag vill få bättre kundrelationer och öka sitt värde i kundbasen. Det lockar mig eftersom jag brinner för att skapa förutsättningar och tjänster som bidrar till verklig kundnytta och lönsamhet för företagen, säger Josefin Pålsson.

Josefin når du på mail; josefin.palsson@actionbase.se mobil: 0706-66 78 31

• utveckling
  • rekrytering
  • actionbase

Actionbase har en helhetssyn på lojalitet där analys, strategi och teknik skapar plattformen för morgondagens, lönsamma kundrelationer. Vi hjälper våra kunder att skapa värde i sin databas och att driva ett framgångsrikt CRM-arbete, och vi finns med genom hela processen. Vår gedigna kompetens och långa erfarenhet är en trygg garant för att lojalitetsarbetet är byggt på fakta och insikter - vi lär av historien, förutsäger framtiden och agerar i nuet.

Actionbase har kontor både i Stockholm och i Göteborg. Vi är ca 25 stycken medarbetare och i år firar vi 20 årsjubileum!

we are customer scientists that enable customer centric ways of working for our clients.

Helen Palm

Presskontakt Senior Consultant / Regionansvarig Göteborgskontoret +46733918837