Ett skånskt skafferi av fantastiska mötesplatser med unika möjligheter - Boka din plats idag!

Den 20 maj det premiär för Skånes egen mötesmässa!  Mötesplats Skåne är den självklara mässan för dig som letar efter nya intressanta mötesanläggningar i Södra Sverige. Mässan är helt kostnadsfri och riktar sig till dig som bokar, planerar och köper möten på ditt företag.

Du bokar din plats genom att klicka på länken nedan:

BOKA DIN PLATS HÄR KOSTNADSFRITT

DATUM: 2016-05-20

TID: 11.00-17.00 (Lunch 12.00-13.00, Fika 14.30, After Work 15.45-17.00)
PLATS: SCANDIC TRIANGELN MALMÖ

OM MÄSSAN: Dagen bjuder på nätverkande, intressanta inspirationsföreläsningar och avslutas med en trevlig after work med smått och gott att äta samt vin, öl eller alkoholfritt. Mässan arrangeras i en behaglig och trevlig miljö på Scandic Triangeln.

FÖRELÄSARE UNDER DAGEN:

MICKE DARMELL OCH REBECKA ERIKSSON

Tema: Framtidens möten

"Kan en apa sitta still med fokus i en timme?
Vi har suttit i telefonmöten i över 40 år. Varför är dessa möten inte bättre?
Människan kan bara processa en begränsad mängd input på en dag. Varför packar vi in för många punkter på våra möten?
Micke Darmell och Rebecka Eriksson ger svaren och du får konkreta verktyg och kunskaper på hur du får bäst effekt och ROI på dina möten!"

Rebecka Eriksson är utbildad biolog och idag upplevelsedesigner som fokuserar på att göra varje fysiskt möte till en utvecklande upplevelse för deltagaren. Hon delar med sig av sina kunskaper om människan som biologisk varelse, och lär dig hur du skapar möten som stimulerar och ger resultat.
www.briza.se

Micke Darmell är sjuksköterskan som blev mötesproducent som blev mötesevangelist. Micke har jobbat med möten i hela sitt liv och hjälper organisationer och företag att skapa bättre möten.
www.gr8meetings.se

Tillsammans håller de regelbundet kurser och event för att öka kunskapen och förståelsen för den outnyttjade potentialen i att göra alla möten och event till ett givande tillfälle.

VEM KAN ANMÄLA SIG?

Anmälan är kostnadsfri men gäller endast för dig som planerar, bokar, köper eller arrangerar konferenser, events och kongresser. Det är inte tillåtet att besöka vår mötesplats i syftet att sälja varor och tjänster.

För dig som arbetar inom mötesbranschen är det endast möjligt att delta som utställare. Undantag från denna regel är representanter från bokningsbolag som är återförsäljare till utställande aktörer.

Om ni har en kollega/bekant som vill medverka och har en yrkesroll som innefattar bokningar av möten och event så bör de registrera sig separat.

• rebecka eriksson
  • micke darmell
  • skånskamöten
  • tidningen kick off
  • kick off
  • actionfairs
  • region skåne
  • konferens skåne
  • mötesplats skåne

Action Fairs arrangerar seminarier och kunskapsdagar för utvalda branscher samt producerar visningsresor till mötesanläggningar på uppdrag av kund. Företaget driver också sajten och förmånsklubben MICE Club som riktar sig till mötesköpare.

Linda Rivera Sandwall

Projektledare 08-768 288 777