Verksamhetsutveckling och kunden i fokus

addCITs försäljningsteam växer och fokus är att kunna hjälpa företag med deras verksamhetsutveckling, kundupplevelser och kundmöten. Vi finns här för er, tveka inte att kontakta oss så kommer vi gärna ut och berättar mer om hur vi kan stötta er i er resa framåt.

Georg Ziser, Senior Account Manager Göteborg, 073-149 9823, georg.ziser@addcit.se

Love Althèn, Senior Account Manager Stockholm, 073-149 9820, love.althen@addcit.se

Henrik Persson Senior Account Manager Stockholm, 073-149 9808, henrik.persson@addcit.se

Håkan Karlsson Försäljning- och Marknadschef, 073-149 9806, hakan.karlsson@addcit.se

addCIT är ett innovativt IT-Bolag med fokus på verksamhetsnytta, medarbetarna och kundupplevelsen. addCIT är ett svenskt IT bolag med en global strategi, vi följer våra kunder ut i världen. addCIT utvecklar och implementerar kommunikationslösningar till företag och organisationer, för att förenkla och effektivisera deras interna och externa samspel. Vårt fokus är att skapa positiva kundupplevelser, genom hög kunskap om kundernas verksamhet i kombination med att vi sammanfogar olika tekniker inom telefoni, contact center och video. addCIT ska ständigt sträva efter att ligga i frontlinjen för teknisk innovation och skapa den bästa kundupplevelsen.