FAIR Mobilabonnemang - ett abonnemang byggt på flexibilitet, kostnadseffektivitet och kundens valfrihet

Inga bindningstider

Ni väljer själv om ni vill teckna ett tidsbundet eller löpande avtal. Vi tror på valfrihet utan inlåsningseffekter.

Flexibilitet – 100%

Lägg till, ändra eller byt abonnemang efter behov. Ni kan ändra månadsvis vilket alltid ger en optimal kostnads- och användarupplevelse.

Mobiltäckning – 99,9% av Sveriges befolkning

Via vårt samarbete med Tele2 täcker vi 90 procent av Sveriges yta och 99,9 procent av den svenska befolkningen. Tele2 och Telenor har via det samägda bolaget Net4Mobility tagit täten i utbyggnaden av moderna mobilnät i Sverige och blev redan i början av 2013 först i Sverige med ett rikstäckande 4G-nät. Mobilnätet har byggts ut med 140 procent i norra Sverige och 40 procent i de södra delarna.

Resultatet av nätsatsningen är bättre samtalskvalitet och stabilare surfupplevelse, inte minst eftersom utbyggnaden av 4G även på landsbygden görs på dubbla frekvenser, vilket innebär dubbel kapacitet.

Utbyggnadsprojektet är långt ifrån det sista som Tele2 och Telenor kommer att genomföra. De två operatörerna har även tillkännagett att nätsamarbetet ska fortsätta och omfatta 5G-utbyggnad med start 2020.

addCIT FAIR mobiltelefoni

TjänstFAIR FastprisFAIR RörligtFAIR MEX