Pressmeddelande -

Ett lojalitetsprogram som är lika schysst och reko mot befintliga kunder som nya kunder – FAIR!

Varför får jag som befintlig kund inte ta del av alla erbjudanden som riktas mot alla nya kunder som företagen hela tiden jagar? Varför är inte jag som befintlig och lojal kund värd någonting? Nu vill vi på addCIT vända hela tankesättet inom telekom! Vi har bestämt oss för att utmana på riktigt – hos oss är alla kunder lika mycket värda oavsett om de är befintliga, nya, potentiella eller var de nu befinner sig i näringskedjan. Vi tar våra kunder på allvar genom att lansera vårt nya FAIR Lojalitetsprogram!

-Många av våra kollegor i branschen pratar oavbrutet om kundupplevelsen och kundresan men väldigt få av dem gör faktiskt något för att förändra de invanda mönster som finns idag. Man jagar i dag nya kunder och alla erbjudanden och allt fokus är just på dessa kunder, man glömmer de kunder som faktiskt är betalande kunder redan i dag vilket är märkligt, säger Håkan Karlsson Försäljning- och Marknadschef på addCIT.

Lojalitetsprogrammet FAIR är byggt för att vara lika attraktivt oavsett om du är en ny, potentiell kund eller en befintlig kund sedan många år hos addCIT. Programmet innebär bland annat att kampanjer och erbjudanden och eventuella prisjusteringar slår igenom på alla kunder på en och samma gång. Samtliga kunder har också en årsbonus som ökar för varje år man är kund vilket innebär att lojalitet och samarbete belönas.

-Vi tror att enkelheten är viktig när man skapar ett lojalitetsprogram. Det handlar om att våra kunder ska kunna se effekten snabbt av de fördelar man får som addCIT kund. Givetvis kommer alla våra befintliga kunder få ta del av FAIR- lojalitetsprogrammet i samma sekund som vi trycker på lanseringsknappen, säger Håkan Karlsson.

Lojalitetsprogrammet är en del av det arbete som addCIT just nu fokuserar på kring kundresan och kundupplevelsen. Det handlar om att ta hand om sina kunder och göra en resa tillsammans när det kommer till utveckling av verksamheten, medarbetarna men framför allt slutkunderna. Nöjda och glada kunder genererar fler nöjda och glada kunder och ett starkt lojalitetsprogram i kombination med en produktportfölj som erbjuder en helhet så finns alla möjligheter att just skapa en riktigt stark kundresa.

-Vi vet att kunderna alltid måste vara i fokus, oavsett om det är våra kunder eller våra kunders kunder, avslutar Håkan Karlsson.

För mer information och kontakt med talespersoner:

Håkan Karlsson Försäljning- och Marknadschef addCIT AB 073-149 98 06

• Telekom

addCIT grundades 2014 men verksamheten har funnits i drygt 30 år. Vi är omkring 30 medarbetare och har kontor i Stockholm och Göteborg.

addCIT är ett svenskt IT bolag med en global strategi, vi följer våra kunder ut i världen.

Vi har sedan starten 1984 framgångsrikt genomfört över 500 installationsprojekt med fler än 500 användare och levererat mer än 100 kontaktcenterlösningar. Och har idag ca 40 000 användare i de lösningar som vi levererat.

Håkan Karlsson

Presskontakt Marknad-och Försäljningschef Marknad och Försäljning 073-1499806