Addnature.com toppar listan över de mest omtyckta e-handelsbutikerna

Addnature är den mest omtyckta e-handelsbutiken i Sverige. Det visar en färsk undersökning där outdoorbutiken får högsta betyg från konsumenterna. Både när det gäller priser och sortiment, service, bekvämlighet, upplevelsen, leveranserna och ansvarstagandet i samhällsfrågor.

Ingen annan e-handelsbutik får så höga betyg och positiva omdömen av sina kunder som Addnature. Det visar rapporten ”E-handelns hetaste butiker 2017” där 359 aktörer inom e-handeln har blivit betygsatta av sina kunder. Adlibris är det starkaste varumärket i den svenska e-handeln när man väger samman hur kända och omtyckta nätbutikerna är bland konsumenterna. Men ingen annan butik i hela den svenska e-handeln får lika positiva omdömen som Addnature.com.

- Vi är otroligt glada. Att våra kunder gillar oss är så kul och inspirerande. Alla som jobbar här är väldigt aktiva och passionerade utövare inom outdoor. Vi är ett företag som älskar äventyr och vi försöker hela tiden att ha blicken riktad framåt för att hitta nya lösningar, nya varumärken och nya kategorier för att ge kunden det lilla extra, säger Calle Ringborg, Marknad och Event, Addnature.

Doldis som tokhyllas av kunderna. Addnature är ingen välkänd butik bland landets konsumenter. Det är bara lite drygt tre procent av landets konsumenter som känner till nätbutiken. Men Addnatures kunder öser beröm över allt från sortimentet och priser till servicen, shoppingupplevelsen och leveranserna.

Rapporten E-handelns butiker görs av Market. Läs mer om rapporten.

FÖR MER INFORMATION

Addnature: www.addnature.com Calle Ringborg, 070 213 88 44, calle.ringborg@addnature.com, Elisabeth Löfqvist, 070 698 70 35 elisabeth.lofqvist@apachecom.se