Öppet köp i 365 dagar på Addnature

När det är dags för julens förlängda öppet köp, passar outdoorbutiken och e-handlaren Addnature på att ta i ännu mer. Med 365 dagars öppet köp hoppas man kunna ge sina kunder ett ännu tryggare köp, som ytterligare ett steg för att ständigt förbättra shoppingupplevelsen.

- Vårt mål är att hela tiden förbättra för kunden, och leda utvecklingen mot att ge kunderna riktigt schyssta villkor. För Addnature är det naturligt med fri frakt och fri returfrakt, ett enhetspris i butik och på internet, och med vårt nya årslånga "öppet köp" är nästa naturliga steg för att ge branschens bästa villkor, säger Mathias Hedström, VD på Addnature AB.

Även om en kund väljer att lämna tillbaka en vara efter ett år, bjuder Addnature på returfrakten för internetkunder. Dock måste en ny returfraktsedel beställas om en vara returneras senare än 30 dagar. Ett års öppet köp gäller även fynd-, och kampanjvaror men inte produkter med bäst före datum. Några få undantag till finns och alla villkor finns under "Ångerrätt och returer" på Addnatures Köpvillkor.

• köpvillkor
  • handel
  • öppet köp
  • e-handel