Ny IP award till Vinge

Nyhet   •   Mar 09, 2018 09:00 CET

Vinge förärades vid en ceremoni i London torsdagen den 8 mars den prestigefyllda utmärkelsen Sweden Trade Mark Contentious Firm of the Year 2018.

Priset, bland branschens finaste, delas ut av analysföretaget och mediahuset Managing Intellectual Property (MIP). Sweden Trade Mark Contentious Firm of the Year tilldelas den svenska byrå som anses ha utfört det mest innovativa och utmanande arbetet inom IP, och bidragit till att driva den internationella immaterialrättsliga utvecklingen framåt. Det är andra året i rad MIP delar ut en utmärkelse till Vinge.

Håkan Borgenhäll, ansvarig för Vinges IP grupp Stockholm: ‑ Vi är inne i en starkt positiv utveckling för Vinges IP‑grupp, och det är glädjande att vi utöver ökat klientförtroende även får detta erkännande från branschen.

Kommentarer (0)

Kommentera