​2017 – året då vi sparade miljoner åt våra kunder

Under 2017 har ett antal milstolpar passerats och vi är nu ett etablerat företag med mer än 300 installerade enheter i de nordiska länderna.

Vi har fortsatt att fokusera på ett antal utvalda marknadssegment där man har uttalade behov av att sänka sin energiförbrukning, har utmaningar med fukt i utrymmen som hålls under rumstemperatur eller där man ser fördelar med enkel installation utan rördragningar.

Många av våra kunder har gått från att testa och utvärdera våra produkter till att nu investera för att ta hand om de problem man har med fukt i sina lokaler eller infrastrukturinstallationer. Vår teknologi har bevisat sig och nu tar våra kunder nästa steg!

Samtidigt fortsätter vi att lära känna nya kunder som ser möjligheterna med våra produkter och lösningar. Där har den nya produkten REX öppnat för nya tillämpningar med sin kraftfulla kapacitet och smidiga installation.

Ett antal viktiga partnerskap har också etablerats. Detta för att kunna erbjuda våra kunder funktionalitet som man efterfrågar men även för att vi kan komplettera andra företags erbjudande till sina kunder med funktionalitet och mervärde som deras kunder efterfrågar.

De tre månader jag varit med på denna resa har varit intensiva och mycket stimulerande! Ett fantastiskt gäng med en kunskap och ett intresse av hur vi kan hjälpa våra kunder med utmaningar relaterade till både fukt och energiförbrukning – områden som för många är okänd mark men som har en stor påverkan på underhållskostnader och miljön i byggnader.

Jag ser fram emot 2018 som kommer att bli ett spännande år då jag förväntar mig en fortsatt kraftig tillväxt. Vi kommer att utveckla relationen med våra kunder och lära känna nya kunder där vårt kunnande inom fukthantering kan hjälpa att sänka kostnader och att skapa en bättre (arbets)miljö!