AJ Produkters e-handel nominerad till Sveriges bästa webbplats

AJ Produkter är nominerat till Sveriges bästa webbplats i kategorin E-handel i tävlingen Web Service Award. Tävlingen är baserad på Sveriges största webbplatsundersökning som består av svar från fler än 126 000 respondenter. Vinnarna utses den 31 januari 2018 på WSA-galan i Stockholm.

Företaget Web Service Award undersöker årligen vad svenskarna tycker om kvaliteten på svenska företag, myndigheter och organisationers webbsatsningar. Omdömena från undersökningen ligger sedan till grund för nomineringarna till Sveriges bästa webbplatser, vilka utses av en expertjury.

AJ Produkters nominering till Web Service Award är mycket glädjande för företaget och inte minst dess e-handelsteam, som under ledning av E-Commerce Manager Päivi Wahlqvist har lagt stor kraft på att utveckla och förbättra sin digitala kundupplevelse under de senaste tre åren.

Övriga nominerade i kategorin E-handel är Hööks Hästsport, NetOnNet och Scandic Hotels. Tävlingen omfattar även kategorierna Information & Service, Samhällskommunikation, Mobilt och Intranät.

Juryn för Web Service Award består av:

• Sofia Yngwe, Kommunikationschef, IT&Telekomföretagen
  • Lin Eriksson Nordström, Chef digitala tjänster, Sveriges Annonsörer