Moretime Sundsvalls mål är att skapa mer tid för business

Nyhet   •   Okt 29, 2015 10:42 CET

Vi vill så gärna lyfta fram alla de fantastiska företagen som sitter i vår science park. Den här gången är det Moretime som ska berätta mer om sin verksamhet.

Moretime Sundsvalls mål är att skapa mer tid för business. Med digitala och analoga tjänster ser de till att vardagen för entreprenören blir mer business och mindre administration. Moretime vill vara det bästa alternativet för den lilla entreprenören med det stora affärerna, nu och i framtiden.

"Att vara i Åkroken Sience Park är naturligt för oss och vi vet att det leder till en närvaro som ligger oss varmt om hjärtat. Här har vi många av våra kunder och bra samarbetsmöjligheter skapas löpande på fikarasterna och i korridorerna. Vi har bra digitala tjänster som minskar administrationen, men också bred och djup kunskap om alla processer som inte är din kärnverksamhet", säger Tommy Boork, vd Moretime Sundsvall.

Moretime bygger gärna dina rutiner från början även om du inte behöver vår hjälp att genomföra dem i början. Vi förnyar gärna dina rutiner om du är etablerad, med ett enda syfte: MoreTime for Business!

Vill du veta mer om Moretime? Läs mer här http://www.moretimeoutsourcing.se/