Alexander White och AG Properties presenterar 15/20

Vi har nu nöjet att tillsammans med AG Properties presentera 15/20 - ett av Stockholms mest spännande bostadsprojekt.

Projektet 15/20 är beläget på Kungsholmen i två tidsenliga byggnader från 1911, med entré från Inedalsgatan 15 och Kronobergsgatan 20. Husen planerades och byggdes redan från början med små lägenheter, vilka nu varsamt förädlas till några av Stockholms smartaste bostäder. Lägenheterna som är mellan 15-23 kvm stora har utformats för den moderna storstadsmänniskan med stor omtanke på både funktionalitet och design.

Som boende i projektet får man utöver den egna bostaden tillgång till ett helt hus av möjligheter och funktioner. Här finns stora gemensamma sociala ytor, såsom en lounge, en vacker gård och ett eget gym. Dessa fungerar som en förlängning av lägenheten och bjuder in till umgänge med både grannar, vänner och familj. I byggnaden finns även en dropin-tvättstuga som kommer hålla öppet dygnet runt och en lokal mot Inedalsgatan kommer inrymma en deli/ett café eller liknande. Lägenheterna kommer vara möjliga att hyra ut när man inte själv bor i dem.

Fastigheten är belägen i ett trevligt och lugnt område precis intill Karlbergskanalen. Inte långt bort ligger både Fleminggatan och S:t Eriksgatan med kvarter som erbjuder ett stort utbud av affärer, restauranger, nöjen, service och goda kommunikationer.

Försäljningen av 15/20 påbörjas i slutet av januari 2016 och inflyttning sker till hösten samma år. Anmäl intresse här för att få förtur till försäljningen, nyheter och information.