Säljstart av Ordonnansen V

Den 22 oktober startar Alexander White försäljningen av etapp 1 i Aros Bostads senaste nyproduktionsprojekt Ordonnansen V vilket kommer att bli beläget på Gärdet.

Ordonnansen V är ett samarbete mellan Aros Bostad och arkitekterna Semrén Månsson och kommer att uppföras på bästa adress på Gärdet, i korsningen Furusundsgatan/Värtavägen. Projektet gestaltar Gärdets luftiga funktionalism med en nutid internationell arkitektur och omfattar cirka 130 lägenheter fördelade på 12 våningar. Balkonger, generösa terrasser samt en grönskande innergård är några utav projektets attribut. Från Ordonnansen V har du direkt tillgång till Djurgårdens grönska och kommunikationer.

Efter stort intresse släpps nu de första bostäderna i projektet. Lämna din intresseanmälan på ordonnansenfem.se för att motta inbjudan till säljstarten.