Säljstart för etapp 3 av populära projektet 15/20

Efter två slutsålda etapper startar nu försäljningen av etapp 3 i projektet 15/20, beläget på Inedalsgatan och Kronobergsgatan på Kungsholmen. Etapp 3 utgörs av 18 st välplanerade studiolägenheter med fantastiska fönsterpartier, noggrant utformade interiörer och tillgång till föreningens svårslagna faciliteter och service.

Inom kort släpps etapp 3 av det populära projektet 15/20. Denna etapp skiljer sig något från de två tidigare och nu helt slutsålda etapperna. Etapp 3 erbjuder 18 st något större bostäder om 21 – 32 kvm i en befintlig tillbyggnad med industrikaraktär. Nio stycken av lägenheterna har en 4 meter bred balkong och ett stort vikbart panoramafönster. Åtta stycken har generösa burspråk och en har fransk balkong. Likt de tidigare etapperna karaktäriseras interiörerna av smarta förvaringslösningar, specialtillverkade kök och genomgående kompromisslös kvalitet.

Som boende i projektet får man tillgång till föreningens genomtänkta faciliteter och stora serviceutbud. Här finns ett generöst second living room, en vackert utformad gård med utelounge, ett funktionellt gym med personlig tränare och en smart drop in-tvättstuga. Lägenheterna går också bra att hyra ut för dem som önskar.

I samband med säljstarten av etapp 3 lanseras även en ny uppdaterad projekthemsida. Besök 1520.se för att läsa mer om projektet och för att lämna intresseanmälan för etapp 3.

• Arkitektur