Snart säljstart för Nock

Vi på Alexander White är glada att meddela att vi har fått äran att förmedla Lenca Properties senaste nyproduktionsprojekt Nock. Projektet innefattar 21 nybyggda bostäder och kommer att vara beläget ovanpå en sekelskiftesfastighet på Renstiernas Gata 25, Södermalm.

Lenca Properties skapar tillsammans med inredningsarkitekten Covet och arkitekten Jenny Friberg på Etage Stockholm AB Nock. Fördelat på tre plan ovanpå en sekelskiftesfastighet innefattar Nock 21 lägenheter om 20-83 kvadratmeter där nästan samtliga bostäder kommer att ha balkong, terrass eller både och. Härliga glaspartier och stora altaner är övriga attraktiva attribut vilka flertal av lägenheterna kommer att erbjuda. Fastigheten, med anor från 1884, har en vackert putsad fasad, takfrister samt flertal äldre och bevarade detaljer. För att möta den äldre byggnadens charm har såväl svensk som europeiskt sekelskifte tagits in, där klassiska detaljer möter modern inredning.

Besök www.nock25.se för att lämna din intresseanmälan och motta löpande information om projektet samt den kommande säljstarten.