ELLE lanserar ny tidning: ELLE fest & bröllop!

ELLE lanserar ny tidning: ELLE fest & bröllop!

Världens största modetidning ELLE har fått en lillasyster! 21 april 2016 landar nya ELLE fest & bröllop i butik. Premiärnumret kostar 55 kronor och består av 100 sidor modeinspiration för brudar, tärnor, studenter och party­ prinsessor. Drömklänningar, åtråvärda accessoarer, glittriga smycken. Trendiga drinkar, romantiska resor, oförglömliga inbjudningskort – och en unik bröllopstårta designad av ELLE­-bloggaren Kakan Hermansson.

– ELLE fest & bröllop är en tidning att älska för alla moderna modebrudar! Läsarna får en härlig dos modeinspiration i ELLE­-förpackning extra allt, säger ELLEs chefredaktör Cia Jansson.

ELLE fest & bröllop blir också en egen del av ELLE.se som uppdateras med senaste modenytt om fest och bröllop.

Vid frågor, vänligen kontakta ELLEs chefredaktör Cia Jansson på cia.jansson@elle.se.

Ladda ner högupplöst omslag här: www.elle.se/download-elle-fest-brollop

Cia Jansson

Media Director