Pressinbjudan: Årets Tillväxtliga i Dalarna koras

Företag som växer skapar inte bar tillväxt för sig själva, de bidrar också till en ökad tillväxt för samhället. Vi på Almi sammanställer varje år en lista över de företag i länet som har högst tillväxt. De tio bästa är kvalificerade att vara med i vad vi kallar Tillväxtligan.
På Almi GävleDala jobbar med att främja företag i tillväxt i vår region. Därför vill gärna lyfta fram framgångsrika företag som utvecklas bra och växer här i länet. Det gör de bland annat genom Tillväxtligan. Företagen på listan är dels blir en inspirationskälla för andra företag i regionen men visar också för allmänheten vilka framgångsföretagen är.

Prisutdelningen sker på Officersmässen, kaserngården 6 i Falun.

Minglet påbörjas kl17, men bäst tid för ett samtal med pristagarna är kl 18.

För mer information, kontakta Lina Renberg på 0725088865 eller lina.renberg@almi.se

• Företagsinformation

• Dalarna

Almi erbjuder lån och rådgivning till företag som vill utvecklas och växa. Det omfattar såväl idéer med tillväxtpotential i tidiga faser som befintliga företag i en expansionsfas. Genom Almi Invest investerar vi riskkapital i företag i tidiga skeden med stor tillväxtpotential och en skalbar affärsidé. Almi ägs av staten tillsammans med regionala ägare och finns nära företagen med 50 kontor över hela landet.