Mötley Crüe gör sin sista turné någonsin – säkra din förköpsbiljett genom American Express innan de säljer slut

Det ikoniska hårdrocksbandet Mötley Crüe annonserade idag på Sweden Rock Festival att de kommer besöka Stockholm under sin avskedsturné. Redan nu på måndag kan du köpa exklusiva förhandsbiljetter genom American Express Invites. Förköpsbiljetterna är tillgängliga mellan 8 juni kl 09.00 och 10 juni kl 09.00

Mötley Crüe, ett av historiens absolut största hårdrocksband, är inne på sin allra sista turné just nu, "Mötley Crüe Final Tour”. Denna redan legendariska turné avslutas 31 december i bandets hemstad Los Angeles med den allra sista spelningen någonsin. Vilka städer som får besök under turnén har offentliggjorts efter hand och fans till bandet har kunnat rösta på sina städer. Igår avslöjade bandets medlemmar Tommy Lee, Vince Neil, Nikki Sixx och Mick Mars från scenen på Sweden Rock Festival att Stockholm är en av städerna som får ett unikt besök. American Express kortmedlemmar får tillgång till de eftertraktade biljetterna från och med måndagen 8 juni kl. 9.00 till 10 juni 09.00. Biljetter till allmänheten släpps först 11 juni. Mötley Crües spelning i Stockholm äger rum 16 november 2015 i Ericsson Globe.

– Mötley Crües sista turné någonsin känns som ett mycket speciellt ögonblick och vi vet att många av våra kortmedlemmar är Mötley Crüe-fans. Det känns väldigt bra att kunna erbjuda dem servicen att säkra upp sina förköpsbiljetter genom vårt medlemsprogram. Via American Express Invites kan våra medlemmar få exklusiva biljetter till de allra största musikhändelserna i Sverige, och det är något som vi vet är mycket uppskattatsäger Fredrik Sauter, VD på American Express Sverige.

American Express Invites är en förmån som öppnar dörrarna till eftertraktade evenemang och erbjuder en genväg till bra biljetter. Detta medlemskap är en förmån kunderna kan ta del av oberoende vilket American Express-kort man har.

För att boka biljetter besök axs.com/amexsweden. Biljetterna finns tillgängliga från och med 8 juni kl. 9.00 till 10 juni kl. 9.00. Även nya kortmedlemmar kan ta del av erbjudandet.

Förköpsbiljetter via American Express: tillgängliga mellan 8 juni kl 09.00 och 10 juni kl 09.00

Biljettsläpp till allmänheten: 11 juni 09.00

Mötley Crüe Final Tour: måndag 16 november 2015, Ericsson Globe Stockholm

• motley crue
  • sweden rock
  • fredrik sauter
  • ericsson globe
  • mötley crüe

American Express-koncernen grundades 1850 och är världens största kort- och reseföretag, noterat på New York Stock Exchange. Företaget har ca 60 000 anställda och ca 105 miljoner kortmedlemmar världen över. American Express etablerades i Sverige under 1970-talet. I Sverige marknadsför American Express Amexblue, Green Card, Gold Card, Platinum Card, Centurion, SAS EuroBonus American Express Classic Card, SAS EuroBonus American Express Premium Card och SAS EuroBonus American Express Elite Card till privatkunder samt Corporate Card, Corporate Gold Card, Corporate Purchasing Solutions till företagskunder.