Antura tillsätter ny Sales Manager Sverige

Antura tillsätter Lena Dubbelman som ny Sales Manager för den svenska marknaden. Med över 25 års erfarenhet inom projekt-, portfölj- och resurshantering (PPM) samt ledande positioner internationellt, blir Lena en av Anturas nyckelpersoner i den fortsatta expansionen.

Antura Projects, Anturas helhetslösning för projekt- portfölj- och resurshantering, bidrar till framgången hos marknadsledande verksamheter som Husqvarna, Copenhagen Airports, PostNord, Saab, Intrum Justitia and Assa Abloy. Närvaron på den skandinaviska marknaden är fortsatt stark och nu satsar Antura ytterligare genom att rekrytera Lena Dubbelman som ny försäljningschef för den svenska marknaden. Lena har över 25 års erfarenhet av ledande befattningar inom PPM och projektkontor (PMO), bland annat vid Semcon, ProjectSense Solutions och Spectral. Hon har under flera år varit styrelsemedlem i PMI Sweden Chapter och kommer närmast från en roll som Head of Product & Services Project Portfolio på TeliaSonera.

Lena Dubbelman kombinerar mångårig erfarenhet av PPM och PMO med starka insatser på ledande positioner i såväl Sverige som utomlands. Med ett omfattande nätverk i PPM-branschen är Lena en nyckelperson som passar väl in i Anturas framtida expansion och satsning. Som Sales Manager verkar Lena från sin bas i Stockholm men ansvarar för verksamheten över hela landet, säger Mattias Andersson, CEO Antura Group.

Jag har följt Antura sedan starten och har alltid gillat den lösning man erbjuder sina kunder. Därför känns det fantastiskt att jag nu har fått förtroendet att vara med på den fortsatta utvecklingen av bolaget. De erfarenheter jag hoppas kunna bidra med är verktygsförsäljning, projektkontor, portföljhantering samt projektledning och med detta stärka Anturas position ytterligare som leverantör av projektverktyg, säger Lena Dubbelman, Sales Manager Sverige.

För mer information, vänligen kontakta:

Mattias Andersson, CEO Antura Group
mattias.andersson@antura.se