Träffa Aperto på Ekobygg, Kistamäsan 11-12 sepetember!

I vår egenhändigt byggda ekologiska, återvinningsbara och demonterbara monter C:26 berättar arkitekter och byggkonsulter historier från Apertos miljöarbete i praktiken.

Det är dags att förklara vad som döljer sig bakom vårt ISO-certifierade miljöledningssystem - vad gör vi egentligen? Kom och lyssna på planerna för Solviksbadets självförsörjande gym, hur Täby bussdepå fungerar under ytan och hur arbetet med Nacka stadshus kom att påverka en hel kommuns miljöarbete.

Ekobygg äger rum på Kistamässan och är gratis att besöka. Sweden Green Building Council ordnar denna nya mässa för hållbart byggande, kallad Nordens ledande mötesplats för grönt byggande och hållbar stadsutveckling. Det kommer att hållas intressanta föreläsningar och debatter på mässan under de båda dagarna, läs mer på Ekobyggs hemsida, där kan du även hämta din fribiljett

Hoppas att vi ses där - i monter C:26!