Nu är sommaren 2011 med Apollo här Succén med direktflyg från Skellefteå till Rhodos fortsätter

Även nästa sommar erbjuder Apollo direktflyg från Skellefteå till ett av sommarens hetaste chartermål. Årets två avgångar till Rhodos blir onsdagarna den 11 och 18 maj.

– Det är härligt att kunna erbjuda skellefteborna en fortsatt direktförbindelse med Rhodos, en av svenskarnas eviga sommarfavoriter, säger Pernilla Enkler, informatör på Apollo.

– Vi har förstått att efterfrågan till denna gröna pärla i den grekiska övärlden är oförändrat mycket stor. I fjol sålde alla avgångarna slut så mitt råd är att boka i tid.

Pernilla Enkler, informatör på Apollo
Pernilla.enkler@apollo.se

Apollo är Sveriges tredje största researrangör och står för det bredaste charterutbudet. Apollo är sedan den 1 januari 2001 ett helägt dotterbolag till den schweiziska resekoncernen Kuoni. Den skandinaviska delen av koncernen heter Kuoni Scandinavia och där ingår förutom Apollo i Sverige, Norge, Finland och Danmark även flygbolaget Novair, Golf Plaisir i Sverige och Falk Lauritsen i Danmark. Kuoni Scandinavia har närmare 1000 medarbetare och totalt 1 miljon resenärer till resmål i hela världen.

• PR, kommunikation

• Skellefteå