Nu är sommaren 2011 med Apollo här Succén med direktflyg från Skellefteå till Rhodos fortsätter

Pressmeddelande   •   Okt 27, 2010 11:58 CEST

Även nästa sommar erbjuder Apollo direktflyg från Skellefteå till ett av sommarens hetaste chartermål. Årets två avgångar till Rhodos blir onsdagarna den 11 och 18 maj.

– Det är härligt att kunna erbjuda skellefteborna en fortsatt direktförbindelse med Rhodos, en av svenskarnas eviga sommarfavoriter, säger Pernilla Enkler, informatör på Apollo.

– Vi har förstått att efterfrågan till denna gröna pärla i den grekiska övärlden är oförändrat mycket stor. I fjol sålde alla avgångarna slut så mitt råd är att boka i tid.

Pernilla Enkler, informatör på Apollo
Pernilla.enkler@apollo.se

Apollo är Sveriges tredje största researrangör och står för det bredaste charterutbudet. Apollo är sedan den 1 januari 2001 ett helägt dotterbolag till den schweiziska resekoncernen Kuoni. Den skandinaviska delen av koncernen heter Kuoni Scandinavia och där ingår förutom Apollo i Sverige, Norge, Finland och Danmark även flygbolaget Novair, Golf Plaisir i Sverige och Falk Lauritsen i Danmark. Kuoni Scandinavia har närmare 1000 medarbetare och totalt 1 miljon resenärer till resmål i hela världen.