Sommarens nyheter från Apoliva på Apoteket

Varje sommar lanserar Apoliva limiterade produkter från Apoliva Passion & Nature. Sommaren 2017 har doft och design valts tillsammans med Apotekets kunder på Facebook. Doften som vann heter ”som den vackraste sommaren” - en blommig doft av liljekonvalj, vit grapefrukt och sandelträ. Inspirerad av följande citat av Carl von Linné om liljekonvaljen och dess blomningstid: ”Blommar i den vackraste sommaren, med början strax efter fruktträden”, Carl von Linné.

Apoliva Passion & Nature bodylotion, som den vackraste sommare

Apoliva Passion & Nature bodylotion, som den vackraste sommaren, är en bodylotion som återfuktar och vårdar din hud med vitamin E och mjukgörande ämnen. Den går snabbt in i huden och ger en blommig doft av liljekonvalj, vit grapefrukt och sandelträ.

Pris 69:- (200 ml)

Apoliva Passion & Nature duschgel, som den vackraste sommaren

Apoliva Passion & Nature duschgel, som den vackraste sommaren, är en uppfriskande duschgel som rengör och vårdar huden med ett mjukt lödder. Innehåller återfuktande ämnen och delar av innehållet är sheasmörbaserat. Med en blommig doft av liljekonvalj, vit grapefrukt och sandelträ.

Pris 45:- (200 ml)