Apoteket flyttar till nytt huvudkontor

Den 25 mars 2013 flyttar Apoteket huvudkontorets verksamhet till Dalvägen 12 i Solna. Det nya huvudkontoret är ett steg att skapa en modern och flexibel verksamhet som på bästa sätt stödjer företagets affärsmål och vision.

Under vintern har det nya kontoret färdigställts och det kännetecknas av kreativitet, enkelhet och kostnadseffektivitet. Verksamheten kommer att bedrivas aktivitetsbaserat genom flexibla arbetsplatser och ytor som ger stora möjligheter till samverkan.

– Vi kommer att arbeta på ett mer flexibelt sätt för att få det affärsdriv och kundfokus som behövs på marknaden, säger Ann Carlsson vd i Apoteket.

Ny adress är:

Besöksadress: Dalvägen 12, Arenastaden, Solna