Äntligen en Gin utan fruktkött!

Pressmeddelande   •   Mar 20, 2020 16:18 CET

Äntligen en Gin utan fruktkött! Lordson CitronGin. Nu i alla butiker!

Gin med citron!

Systembolagets professionella spritkännare och deras provpanel provade 84 olika citrusGin från världens alla Gindestillerier och kom fram till att det är Lordson Gin som är den bästa! Den lanseras nu i mars i Systembolagets samtliga butiker i hela Sverige som den första CitronGinen på många många år i deras ordinarie sortiment!

Äntligen slipper man att köpa citron till sin Gin Tonic och man slipper även fruktköttet mellan tänderna.

:-)

vin och sprit importör. Ledande att skapa populära varumärken inom vin och sprit marknaden. Gin, Citrongin, Rom, Cocosrom, vitt vin, rött vin, mousserande vin, Crémant de Bourgogne, Crémant d'Alsace, är några av de dryckestyper vi ernjuder. populära varumärken är Ch. Wantz, Francois Martenot, Lordson, Cueorpo, Silverboom, Orballo, Mas Bécha, Chateau de Parenchere med flera.

Vi säljer företrädesvis till Systembolaget i Sverige och Alko i Finland.

Kommentarer (0)

Kommentera