Forskning på fettsugning

Nyhet   •   Apr 24, 2019 17:32 CEST

Resultat från överviktsstudier med Erchonias Verju laser och diabetes2...

Redan 2003 gjordes de första dubbel blinda placebo kotrollerade studierna på användningen av låg energi laser inom fett-kirurgi. Det var då Erchonia (globala ledare inom forskning på fotonenergi och celler) fick igenom det första FDA (510k) på smärtminskning och minskad rehab tid efter utförd fett kirurgi och bröstkirurgi. I Sverige har vi nyligen fått in Verju lasern på Akademikliniken, My beauty clinic Sweden och några till, men fortfarande är det ingen som tagit in denna kliniskt bevisade teknologi inom den estetiska kirurgin.

Nedan är några av Erchonias godkända FDA studier. Även Harvard University har erkänt studierna. För ytterligare dubbel blinda, placebo kontrollerade studier kontakta Arch of Scandinavia AB på info@aosc.se

Low Level Laser Light Therapy as an Aid to Liposuction and Reduction of Pain Associated With Surgery — 2004 — Sponsor and Monitor, IRB approved, double blind, placebo controlled, multi-site, clinical study

1. a) Study results used to obtain FDA clearance –K041139
  2. b) To view NIH clinical trial records, click here.

Pain Associated with Breast Augmentation Surgery/Low Level Laser — 2007 — Sponsor and Monitor, IRB approved, double blind, placebo controlled, multi-site, clinical study

1. a) Results used to obtain FDA clearance – K072206
  2. b) To view NIH clinical trial records, click here.

Non-Invasive Fat Reduction and Body Contouring –Laser Scanner Waist, Hips, and Thighs — 2009 — Sponsor and Monitor, IRB approved, double blind, placebo controlled, multi-site, clinical study

1. a) Study results used to obtain FDA clearance – K082609
  2. b) To view NIH clinical trial records, click here

Non-Invasive Dermatological Aesthetic Treatment for Reduction of Circumference of Hips, Waist and Upper Abdomen When Applied to Individuals with a Body Mass Index (BMI) between 30 kg/m2 and 40 kg/m2–2013– Sponsor and Monitor, IRB approved, double blind, placebo controlled, multi-site, clinical study

1. a) FDA clearance –K142042
  1. b) To view NIH clinical trial records, click here.

Non-invasive dermatological aesthetic treatment for the reduction of body circumference. (Zerona-Z6)— 2016

1. a) FDA clearance –K162578

Kommentarer (0)